Hilde
-
8 maanden geleden
Nathalie
-
9 maanden geleden
Robin is een hele goede en lieve kapper. Ik blijjf zeker bij hem gaan.
Heidi
-
9 maanden geleden
Roel
-
9 maanden geleden
Haren zijn weeral tiptop inorde, zoals altijd!🥰🫶🏽
livy
-
9 maanden geleden
Frieda
-
9 maanden geleden
Toffe babbel en goed in zijn job!
Emily
-
10 maanden geleden
Mieke
-
10 maanden geleden
Ilke
-
10 maanden geleden
Robin is een super goede kapper hij is top
patricia
-
10 maanden geleden