5.0
gebaseerd op 44 reviews
Hilde - 8 maanden geleden
Nathalie - 9 maanden geleden

Robin is een hele goede en lieve kapper. Ik blijjf zeker bij hem gaan.

Heidi - 9 maanden geleden
Roel - 9 maanden geleden

Haren zijn weeral tiptop inorde, zoals altijd!🥰🫶🏽

livy - 9 maanden geleden
Frieda - 9 maanden geleden

Toffe babbel en goed in zijn job!

Emily - 10 maanden geleden
Mieke - 10 maanden geleden
Ilke - 10 maanden geleden

Robin is een super goede kapper hij is top

patricia - 10 maanden geleden