5.0
gebaseerd op 44 reviews
Delaram - 12 maanden geleden

Topper in zijn vak die weet waar hij me bezig is❤️

Amber - 12 maanden geleden

Topservice!

Ben - 12 maanden geleden

Jij bent een toppertje Robin!!!!

Veerle - ongeveer een jaar geleden

Weeral super gedaan ! Tevreden geknipte klant ;)

Wim - ongeveer een jaar geleden
Pascale - ongeveer een jaar geleden
Stephanie - meer dan een jaar geleden

Robin is een fantastische kapper en een fijne gast,ook mama An een toffe vrouw,
altijd een fijn gevoel bij die twee.❤️

Frieda - meer dan een jaar geleden

Een kapper uit de duizend, niemand knipt mijn haar zo als ik t graag heb buiten Robin. Man met veel talent die zijn job met veel passie en overgave doet. En een vriendelijke man waar je je meer voelt dan een klant .

Mieke - meer dan een jaar geleden

Super goede kapper !

Marie-therese - meer dan een jaar geleden